Kanskje de ble litt tvilende etter hvert, men at det var et artig og spennende innslag var udiskutabelt.

1HSA har hatt prosjekt, og der i gården omsettes gjerne teori i praksis. Tema var «samhandling med barn», og da fikk selvsagt HS-elevene «låne» sju forventningsfulle unger fra barnehagen vår.

– En påskehare – i rosa – var gjennomgangsfiguren vår. Den dukka opp av og til, og ungene syntes den var spennende. Til slutt fikk de være med til salongen hvor de fikk påskegodt og pølser, forteller HS-lærer Anne Lise Sundbø.

alt

1HSA la opp til et råtøft barnehageprogram. En rekke spennende poster engasjerte. Ja, strengt tatt kunne vi tenkt oss å være med selv…

  • Gjenkjenning av Ole Brum-figurer
  • Potetløp
  • Søppelsortering
  • Gjenkjenning av dyr
  • Klatring på Aglo-veggen
  • Bordtennis

Ungene skulle engasjeres; og de skulle oppmuntres og roses. I følge lærer Sundbø er ros noe av det viktigste når barn skal engasjeres.

Og ungene selv; de syntes det var kult, og kulest av alt; Påskeharen med tilbehør!

alt