Parkering på Aglo-vis…

 

Tirsdag 12. mars klokka 11.50. Utsikten er fra andre etasje av verkstedbygget vårt. Og det vi får se er altså parkering på ekte Aglo-vis…

Først en rekke med biler. Så en til; og så lang alt vel. De bakerste kan selvsagt rygge ut når dagen er omme. Men så kommer rad tre bak rad to. Og vips; slik sørger lærerne (?) for at elevene må holde ut helt til dagen er omme, eller…?

Vi gratulerer de fire bilene i tredje rekke forfra med innsikt og god parkeringsånd…

 

Spørsmål?

Hos oss er det alltid noen som kan bistå deg

Følg oss

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Instagram poster
Tusen takk for ei fin, lærerik og tankevekkende omvisning på Svartlamon, @perkristiannygaard ! Vi kommer gjerne på besøk igjen🤩🤩 

#aglovgs #aglofbie #svartlamon
Følg oss