En flott avslutning på den første uka!

En flott avslutning på den første uka!

Den første uka på Aglo videregående skole er vel overstått, og tradisjonen tro avsluttet vi med en «bli-kjent-tur» i nærområdet. Elevene gikk klassevis en runde på omtrent fire kilometer, der de samarbeidet om å løse oppgaver på ulike poster. Været var på vår side, og dagen ble avsluttet med grilling i regi av miljøteamet og driftsavdelingen.

Foto: Børge Wahl

Spørsmål?

Hos oss er det alltid noen som kan bistå deg

Følg oss

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Instagram poster
Tusen takk for ei fin, lærerik og tankevekkende omvisning på Svartlamon, @perkristiannygaard ! Vi kommer gjerne på besøk igjen🤩🤩 

#aglovgs #aglofbie #svartlamon
Følg oss